DEN HAAG – Miembro di Tweede Kamer pa Groenlinks, Kauthar Bouchallikht no ta participa mas den e eleccion na November proximo. Esaki pasobra segun Bouchallikht, e no por representa un partido cu ta dedica mucho poco tempko na e contexto di e conflict Palestino/Israeli. Bouchallikht ultimo ainda a defende Aruba su maneho riba e situacion di Covid19 durante e ultimo debate riba e tema di presupuesto supletorio. “Esaki no ta e partido pa cual mi kier ta su representante mas” e la bisa riba su pagina di Instagram.