ORANJESTAD - Siman pasa gobierno a bolbe ‘bati alarma’ riba e tema di e pandemia Covid19. Cifranan ta subiendo di un forma alarmante y gobierno a confirma cu nan ta preocupa. Sinembargo, e pregunta ta si mester bolbe introduci medida pa frena e aumento. Gobierno a bisa cu legalmente no ta hustifica pa haci esaki. Kico abo ta pensa? Con abo ta maneha e aumento aki personalmente. Noticiacla kier sa kico bo ta pensa. Nos ta invita bo participa den e encuesta noticioso aki riba e tema aki. Masha danki pa bo participacion. Pa bo participa, please click AKI