Na Corsou Hoben (21) a bai defende mama y a tira tata di criansa mata

Na Corsou Hoben (21) a bai defende mama y a tira tata di criansa mata

Posted on 05/9/2022 3:14 pm AST | Updated on 05/9/2022 3:17 pm AST

WILLEMSTAD - Un hoben di 21 aña di edat a keda detené komo sospechoso den un kaso di asesinato di su propio tata di kriansa. Ayera mainta trempan alrededor di seis or, Sentral di Polis a risibí informashon di un kaso di tiramentu ku a tuma lugá na un kas den Kaya Pachi Jan Bakhuis, kaminda un persona a keda seriamente heridá. Djis un ratu despues Sentral a risibí informashon ku e víktima di e tiramentu a yega Sala di Emergensia den un vehíkulo partikular.

For di investigashon preliminar a sali na kla ku un pareha di nashonalidat Hamaikino tabatin un pleitu basta fuerte ku otro. Durante di e pleitu e hòmber lo a agredí su señora i un otro persona lo a lòs tiru dirigí riba e hòmber, ku a alkans’é mortalmente. Despues di esaki esun ku a lòs e tirunan fatal, a kore bai for di e sitio. E pareha  mes a kore yega hospital den nan propio outo pa risibí tratamentu médiko. Alrededor di bintisinku pa shete di mainta, dòkter a konstatá morto di e hòmber Duwayne O. Douglas, nase na Jamaica dia 12 di ougùstùs 1976. E hòmber aki ta bira e di 3 kaso di asesinato e aña aki i e di dos kaso den un siman di tempu. Tambe ta mester remarká ku ta trata di e di dos hamaikino ku ta keda asesiná. E promé tabata den Cubaguaweg Buena Vista dia 25 di mart.

Na Poli sinembargo mester a duna e señora tambe tratamentu médiko pa slanan ku e tabatin na su kara. Mas den oranan di atardi, outoridatnan a realisá detenshon di e hòmber di inisial D.D.N. di 21 aña nase na Jamaica. Ta trata di yu di e señora ku e hòmber asesiná a maltratá. E hoben mes a bai entrega na warda di polis na Rio Canario. Investigashon den e kaso aki ta kontinuá i ta supliká testigunan ku tin informashon di loke a sosodé na e kas aki na Kaya Pachi Jan Bakhuis, pa drenta den kontakto ku polis na 917 òf 108. NOTA: E texto ta scirbi den Papiamento fonetico di Corsou. 

  • Powered by SETAR