Expansion di parke na Oranjestad lo ta cla pa bishita di Rey

Expansion di parke na Oranjestad lo ta cla pa bishita di Rey

Posted on 2/18/2026, 9:41 AM AST | Updated on 2/18/2026, 9:45 AM AST

ORANJESTAD – Manera cu Noticiacla a raporta anteriormente, den pleno Oranjestad a cuminsa cu expansion y embeyecimento di un parke na Adrian Laclé Boulevard. E proyecto mester ta cla dia 18 di maart, ora Aruba celebra cuarenta aña di Status Aparte y cu e Rey ta bishita e isla.

E trabounan ta parti di un plan mas amplio pa reforestacion y revitalisacion di centro di ciudad. Segun e prome minister Mike Eman, e park renoba lo bira no solamente un espacio publico mas berde, sino tambe un luga di conmemoracion pa Arubianonan cu a perde nan bida durante di dos Guerra Mundial. E park mester uni historia, naturaleza y comunidad.

Mas di cien mucha ta participa den e proyecto y hunto nan ta planta casi doscien palo den e area di expansion. E accion di plantacion di palo ta parti di un programa nacional di reforestacion den cual hobennan, hunto cu Rey, ta planta palo como simbolo di sostenibilidad y futuro di e isla.

E ehecucion ta den man di Departamento di Obranan Publico, cual ta desaroya y ehecuta e proyecto internamente. NOTA: E potret ta un creacion artificial di loke lo tuma lugar y ta sirbi solamente como ilustracion pa acompaña e articulo.