Musk: Sin mi, Trump lo a perde e eleccion presidencial

Musk: Sin mi, Trump lo a perde e eleccion presidencial

Posted on 6/5/2025, 3:06 PM AST | Updated on 6/5/2025, 3:06 PM AST

WASHINGTON – “Sin mi, Trump lo a pèrdè e elekshon, Democratnan lo a controla e Camara y e Republikanonan lo tabata 51-49 den Senado”, tabata e ultimo declaracion di e un tempo bon amigo di Donald Trump, e magnate Elon Musk a bisa diahuebs. Pa basta dia tin un rivalidad y guera a cuminsa entre nan dos. Musk tambe a bisa esaki di Trump” Un ingratitud asina”.

E comentarionan di Musk ta bini despues cu Trump a bisa periodistanan cu e ta “hopi decepciona” den e ehecutivo di tecnologia multimiyonario y cu el a “yuda Elon hopi”. E division creciente entre e dos hombernan ta bini despues di e desaprobacion publico di Musk di e proyekto di ley di belasting y gasto di Trump, cu Musk a yama un “abominacion repugnante”. Riba diahuebs, Trump a bisa cu Musk tabata conoce e proyecto di ley miho cu cualkier otro hende den su administracion, un acusacion cu Musk a pusha bek, bisando, “Falso,” y agregando cu nunca el a wordo mustra e proyecto di ley.