ORANJESTAD – Diasabra mainta minister di Turismo y Salud Publico sr. Dangui Oduber, conhuntamente cu coleganan Minister Tjon & Parlamentario Tevreden, a haci apertura di e Expo Salud, e biaha aki cu tema “Promocion di salud y actividad fisico na trabou” cu a tuma luga na Renaissance Convention Center.
E meta di e EXPO tawata pa brinda informacion na henter comunidad riba tur tereno di nos salud, pues conscientisa pueblo tocante nan salud, pa preveni cierto malesanan y asina biba un bida mucho mas saludabel y duradero.
Tawata tin mas cu 35 organisacion cu a participa cu informacion valioso tocante salud, actividad fisico y salud mental.
Profesionalnan a brinda informacion di diabetes, cardiovascular, di bista, movecion y mucho mas. Tawata tin oportunidad pa haci test y sa bo numbernan di cholesterol, sucu, preshon, peso y bmi. Henter e veld di salubridad publico tawatata presente como tambe diferente departamento y fundacionnan.
Ta importante pa nota cu e expo aki ta parti di e plan nacional di prevencion di malesanan cronico no contagiabel (NCD’s). Den e plan aki e enfoke pa salud ta riba prevencion por medio di biba un bida mas activo y mas saludabel, teniendo acceso na diferente tools y tips cu por yuda nos hendenan cu esaki. Aruba ta den e poco paisnan rond mundo cu tin un plan nacional di prevencion pa e malesanan aki. E meta global ta pa reduci e cantidad di mortonan relata cu e malesanan NCD’s cu 1/3 parti pa aña 2030.