Porfin DOW a habri caminda di Wilhelminastraat/Columbusstraat pa trafico!

Posted on 11/18/2023, 1:09 PM AST | Updated on 11/18/2023, 1:10 PM AST

ORANJESTAD – Un siman despues cu a priminti cu ‘awor si lo keda cla’, DOW ahabri e caminda di Wilhelminastraat/ Columbustraat bek pa trafico.  Manera a menciona siman pasa cu a pidi 5 dia extra pa por caba cu e trabounan di pone klinkers y asina nos por habri e caminda awe. Mester menciona cu e proyecto no ta 100% cla. Falta pa pone klinkers na e aceranan y caba cu paar di afwerkingnan chikito, pero a caminda si a wordo habri awe. DOW a gradici pa e comprencion y a anuncia tambe cu fase 2 di embeyecemento di Wilhelminastraat (parking) tambe lo cuminsa pronto.