Minister a ricibi e relato anual di Setar N.V.

Posted on 5/29/2023, 2:31 PM AST | Updated on 5/29/2023, 2:32 PM AST

ORANJESTAD - Dialuna, 22 di mei 2023 ultimo a tuma luga un reunion di accionistanan di Setar N.V. (aandeelhoudersvergadering). Durante e reunion, Minister di Asuntonan Economico, Comunicacion y Desaroyo Sostenibel, mr. Geoffrey Wever, a ricibi tambe e relato anual di Setar N.V. Minister Geoffrey Wever ta aplaudi e entrega na tempo di e relato anual, y ta  gradici e gerentenan y tambe miembronan di e hunta di supervision cu a haci esaki posibel.