ORANJESTAD – Werknemers van de vuilnisophaaldienst Serlimar hebben vanochtend vroeg om 4 uur het werk neergelegd, omdat de overheid niet op tijd had gereageerd op hun verzoek om een vergadering. De medewerkers willen duidelijkheid wat er nu met de dump te Parkietenbos gaat gebeuren. De secretaris van de vakbond SEPPA, Edmundo Marlin heeft aan NoticiaCla bevestigd dat zij inmiddels van minister Mike de Meza een uitnodiging voor een gesprek hebben ontvangen. Het gesprek is om 10.oo uur. Ondertussen gaat de actie door en liggen alle werkzaamheden van Serlimar compleet stil.