Werknemer gewond bij explosie bij Elmar

Posted on 6/7/2017, 5:00 PM AST | Updated on 6/7/2017, 5:03 PM AST

ORANJESTAD - Bij een explosie bij de Elmar in Oranjestad is een werknemer gewond geraakt. De werknemer was werkzaam aan een elektriciteitskast, toen deze ontplofte. Daarbij raakte de werknemer verwond. Hij is per ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. De brandweer was snel ter plaatse. Het personeel moest vanwege de rookontwikkeling het pand evacueren.