ORANJESTAD – Komende maandag zal de Dienst Openbare Werken (DOW) ook de andere zijde van de rotonde te Pos Chikito afsluiten. Automobilisten die gebruik maken van de hoofdweg tussen Oranjestad en San Nicolas moeten er rekening mee houden dat de weg op die locatie een week afgesloten blijft (29 mei tot 3 juni). Reden hiervoor is de start van fase 2 van de renovatie van de voetgangsbrug bij de rotonden.
WEGOMLEIDING
De weg wordt de genoemde week elke dag tussen 9.00 en 16.00 uur voor alle verkeer afgesloten. Er wordt een alternatieve route aangegeven die langs het gebouw van de DTI loopt. De afsluiting en wegomleiding zullen met barricades en borden worden aangegeven. De DOW vraagt alle automobilisten goed op te letten en biedt zijn verontschuldigingen aan voor het mogelijke ongemak.