SAVANETA – Zondagavond is een huis te Savaneta aan de Yaraweg in vlammen opgegaan en daarbij zijn enkele personen gewond geraakt. Brandweercommandant Dido de Cuba heeft aan NoticiaCla.com bevestigd dat om 8 uur ‘s avonds bij de brandweer een melding was binnengekomen. Er zijn twee brandweerwagens uitgerukt, die ter plaatse een zogenaamde ‘uitslaande brand’ aantroffen. Er bevonden zich toen nog mensen in het huis, waardoor het werk voor de brandweer nog gecompliceerder werd. Het is gelukt om de mensen uit het huis te krijgen. Drie personen zijn wegens verwondingennaar het ziekenhuis afgevoerd. Een van de verwonde personen is een zwangere vrouw. Alles wat in de garage stond, waaronder een auto van het merk Lexus, is verloren gegaan.