Hoofdweg bij Pos Chikito maandag voor een week gesloten

Hoofdweg bij Pos Chikito maandag voor een week gesloten

Posted on 5/21/2017, 5:18 PM AST | Updated on 5/21/2017, 5:18 PM AST

ORANJESTAD - Van maandag 22 tot zaterdag 27 mei a.s. zal de hoofdweg tussen Oranjestad en San Nicolas ter hoogte van de rotonde van Pos Chikito voor alle verkeer worden afgesloten. Dit is nodig wegens werkzaamheden aan de voetgangersbrug bij de rotonde. De weg zal van 9 uur ’s morgens tot 4 uur ’s middags worden gesloten. Er zal met borden een alternatieve route worden aangegeven. In verband met deze werkzaamheden vraagt de DOW alle automobilisten de komende week dit weggedeelte zoveel mogelijk te mijden. De DOW biedt zijn verontschuldigingen aan voor het mogelijke ongemak.