ORANJESTAD – De ziekenhuisvakbond ABV beschouwt de sociale dialoog van donderdagmiddag over energie niet als een dialoog en heeft de bijeenkomst daarom voortijdig verlaten. “Dit is geen dialoog, maar een informatiebijeenkomst, waar wordt medegedeeld wat er gaat gebeuren,” vertelt ABV-voorzitter Gina Maduro aan NoticiaCla.com. De sociale dialoog van donderdag was bijeengeroepen om de precaire financiele situatie van de utiliteitsbedrijven met de sociale partners te bespreken. Meer informatie over deze bijeenkomst volgt.