Gouverneur inaugureert nieuw gebouw BDO-WTS

Posted on 5/10/2017, 11:53 AM AST | Updated on 5/10/2017, 11:54 AM AST

ORANJESTAD – Dinsdagmiddag vond de viering plaats van de ‘rebranding’ WTS in BDO-WTS, in aanwezigheid van collega’s, klanten en andere genodigden. Gouverneur Alfonso Boekhoudt heeft BDO-WTS met zijn aanwezigheid vereerd en heeft de officiële openingshandeling verricht van het nieuwe pand aan de L.G Smith Boulevard #26. Het unieke en historische gebouw is “eco friendly” gemoderniseerd en binnen gedecoreerd met kunstwerken van de Arubaanse fauna en flora en historische gebouwen.