ORANJESTAD – Dinsdagmiddag vond de viering plaats van de ‘rebranding’ WTS in BDO-WTS, in aanwezigheid van collega’s, klanten en andere genodigden. Gouverneur Alfonso Boekhoudt heeft BDO-WTS met zijn aanwezigheid vereerd en heeft de officiële openingshandeling verricht van het nieuwe pand aan de L.G Smith Boulevard #26. Het unieke en historische gebouw is “eco friendly” gemoderniseerd en binnen gedecoreerd met kunstwerken van de Arubaanse fauna en flora en historische gebouwen.