Campagne sterilisatie straathonden te San Nicolas

Posted on 5/8/2017, 11:17 AM AST | Updated on 5/8/2017, 11:17 AM AST

ORANJESTAD – In het afgelopen weekend vond er een campagne plaats waarbij straathonden te San Nicolas zijn gesteriliseerd. De honden zijn van de straat gehaald en gesteriliseerd, om te voorkomen dat zij zich voortplanten, waardoor het straathondenprobleem nog groter zou worden. De overheid heeft voor deze actie het Carnival Village ter beschikking gesteld. Er zijn tientallen honden uit San Nicolas en de omgeving gevangen en geholpen.