Twee vrouwen overvallen in huis op Palm Beach

Twee vrouwen overvallen in huis op Palm Beach

Posted on 4/24/2017, 1:56 PM AST | Updated on 4/24/2017, 1:57 PM AST

ORANJESTAD – Zaterdagavond kwart voor elf kwam bij de Politie de melding binnen dat even daarvoor een gewapende overval had plaatsgevonden in een huis op Palm Beach. Bij aankomst van de politie bleek dat twee vrouwen die zich in het huis bevonden waren overvallen door 3 mannen. Twee van hen waren gemaskerd, de derde niet. Alle drie waren in het bezit van een wapen. De overvallers drongen het huis binnen, bonden de buitenlandse vrouwen vast met duck-tape en sloten ze op in een kamer van het huis. Ze gingen er vandoor met $5000.00, mobiele telefoons, kleding en nieuwe sportschoenen. De overvallers vluchtten in een kleine donkere wagen. Verschillende patrouilles zetten een zoektocht in. Het atraco-team startte ter plaatse een onderzoek, zo ook de technische politie. De twee vrouwen werden opgevangen door Slachtofferhulp. Getuigen worden verzocht contact op te nemen met de politie tiplijn: 11141.