ORANJESTAD – Justitie gaat optreden tegen de eigenaar van het terrein te Tamarijn, dat als illegale stortplaats wordt gebruikt en waar afgelopen week een grote brand was ontstaan, die voor veel overlast heeft gezorgd. Personen die vuil gaan storten of het terrein als ‘dump’ gebruiken, zullen door de Justitie worden aangepakt. De minister van Justitie, Arthur Dowers, heeft NoticiaCla.com verzekerd dat de eigenaar van het terrein geen vergunning heeft om zijn terrein als vuilnisstortplaats te gebruiken en dat hem zelfs een verbod hiertoe is opgelegd.