ORANJESTAD - E problema di un dump ilegal na un tereno na Tamarijn no ta loke e ta aparente. Por lo menos segun Rawi Misier, yiu di doño di e tereno. For di mainta cu tabatin un candela riba su tereno na Tamarijn, e situacion a bira un problema. Misier a splica su mes pa NoticiaCla.com.