PlayMisier: E problema di dump na Tamarijn no ta manera e ta aparenta

Misier: E problema di dump na Tamarijn no ta manera e ta aparenta

Posted on 4/3/2017, 7:21 PM AST | Updated on 4/3/2017, 10:58 PM AST

ORANJESTAD - E problema di un dump ilegal na un tereno na Tamarijn no ta loke e ta aparente. Por lo menos segun Rawi Misier, yiu di doño di e tereno. For di mainta cu tabatin un candela riba su tereno na Tamarijn, e situacion a bira un problema. Misier a splica su mes pa NoticiaCla.com.