ORANJESTAD – Drie mannen hebben vanochtend een gewapende overval gepleegd in een huis te Simeon Antonio. De melding dat er in de Chuchubistraat te Simeon Antonio een overval had plaatsgevonden kwam om 05.25 uur bij de centrale post van de politie binnen. Bij aankomst van de patrouille ter plaatse vertelden de twee aanwezige slachtoffers dat drie antisocialen gewapend het huis binnen waren gekomen, de slachtoffers hadden vastgebonden en er met mobiele telefoons en een kluis vandoor waren gegaan. De overvallers waren Spaanssprekend.