Gouverneur Boekhoudt opening International Woman's Day bijgewoond

Posted on 3/8/2017, 4:37 PM AST | Updated on 3/8/2017, 4:40 PM AST

ORANJESTAD - Vanochtend heeft de Gouverneur de opening bijgewoond van de International Women's Day Aruba 2017. De Gouverneur werd ontvangen door de Minster van Onderwijs, Mw. Hooyboer-Winklaar. Zij was meteen de eerste spreker van de conferentie, gevolgd door Mw. Sorvino, UN Ambassador Anti-human Traffiking. Er zullen meerdere toespraken gehouden worden, waaronder door Hare Koninklijke Hoogheid, Prinses Laurentien.