ORANJESTAD - Zaterdagavond rond 9 uur kwam bij de centrale post van de politie een melding binnen dat bij Montaña een overval had plaatsgevonden. Bij aankomst ter plekke trof de politiepatrouille een man aan die vertelde dat hij kort daarvoor door twee mannen was overvallen, op het moment dat hij thuis kwam. De mannen zijn er in een witte auto vandoor gegaan. Alles vond plaats in zijn garage, toen hij daar zijn auto parkeerde. De mannen droegen geen gezichtsbedekking, maar waren wel gewapend. Ze spraken Papiamento en hebben een tas meegenomen waar een fles water in zat en een iPhone.
De politie trof enige tijd later, ter hoogte van het sportveld van Jong Aruba, een verlate witte auto aan, waarvan de moter nog warm aanvoelde. De auto is door een takelwagen afgevoerd voor technisch onderzoek. Het atracoteam en slachtofferhulp zijn ingezet. Een ieder die iets heeft gezien of weet wordt verzocht de tiplijn van de politie te bellen via nr. 11141.