Rehabilitatiewerkzaamheden CITGO Aruba van start

Posted on 2/19/2017, 7:19 PM AST | Updated on 2/19/2017, 7:20 PM AST

ORANJESTAD - De Refineria CITGO Aruba heeft afgelopen vrijdag de eerste 100 badges uitgereikt aan nieuwe werknemers van de raffinaderij. De uitreiking vond plaats in de Lab-Building van CITGO Raffinaderij. De werknemers zijn in dienst van vier grote aannemers en zullen worden ingezet bij de eerste fase van de rehabilitatiewerkzaamheden. De komende weken zullen nog meer mensen worden aangenomen en naar verwachting zal het aantal aan het einde van het jaar de 1000 overschrijden. Op dit moment zijn er al 200 mensen werkzaam in de raffinaderij.