ORANJESTAD - Nauwelijks een dag na het einde van de staking bij Arubus en het tekenen van een protocol door partijen, was een van de autobussen betrokken bij een ongeluk. Een van de afspraken in het protocol gaat juist over de aansprakelijkheid van het bedrijf in dergelijke gevallen, nu de rijvergunningen van het personeel niet up to date zijn. “De STA krijgt alweer gelijk. Als de STA niet had opgetreden, had de betreffende chauffeur nu in de financiële problemen gezeten,” aldus de vakbondsvoorzitter, Diego de Cuba in een verklaring aan NoticiaCla.com zaterdag.