Overheid pakt vergunning af van SAC

Overheid pakt vergunning af van SAC

Posted on 8/27/2014, 9:41 AM AST | Updated on 8/27/2014, 9:45 AM AST

ORANJESTAD – Nu de Stichting Arubaanse Carnaval (SAC) het voorstel van de overheid heeft verworpen en niet heeft gedaan wat hen is gevraagd, zal de overheid de nodige stappen tegen de carnavalsvereniging ondernemen. Dit houdt waarschijnlijk dat SAC geen vergunning meer krijgt om het arubaans carnaval te organiseren.  Deze boodschap gaf minister Oduber woensdagochtend aan de pers mee. De bewindsman betreurt het dat de SAC wederom eerst de media heeft benaderd over deze kwestie (en dinsdag ook een brief aan de minister heeft gepubliceerd) en is niet te spreken over de opstelling van de SAC. Nadere berichtgeving over dit onderwerp volgt.