Vervallen ex-Bushiri Hotel wordt recreatiegebied

Vervallen ex-Bushiri Hotel wordt recreatiegebied

Posted on 2/8/2017, 8:36 AM AST | Updated on 2/8/2017, 8:37 AM AST

ORANJESTAD - Het voormalig Bushiri hotel wordt een recreatiegebied. Ook dit besluit is dinsdag in de ministerraad genomen. Na diepgaande overwegingen hebben de ministers besloten dat er geen hotelkamers bij komen op Aruba. In plaats daarvan wordt het  terrein ontwikkeld tot een publiek strand, met een park en sportfaciliteiten. Niet bekend is hoe snel de werkzaamheden zullen aanvangen.