ORANJESTAD - Op dit moment wordt overwogen of de Aruba Tourism Authority het ex-DOW-gebouw aan de L.G. Smith Boulevard gaat kopen. Als alles goed gaat, zal de renovatie nog dit jaar beginnen. Het besluit hiertoe is dinsdag in de ministerraad genomen. De locatie is zeer geschikt voor een toeristenbureau, omdat het gebouw is gelegen bij de cruiseship-haven, in het centrum van de stad en aan de weg naar de grote hotels.
Hoe dan ook, dit is een van de gebouwen waar veel mensen benieuwd naar zijn wat er mee gaat gebeuren en waar nu een goede oplossing voor komt, aldus een persbericht van de overheid.