ORANJESTAD – Het voormalige kantoor van de Havenmeester – gelegen tussen het Renaissance Hotel en het Bestuurskantoor - heeft na de renovatie nieuwe bewoners aangewezen gekregen en zal in het vervolg een deel van het ministerie van Infrastructuur huisvesten. Het gebouw dat uit 1938 stamt, heeft een flinke restauratie achter de rug, waarvan de kosten 750.000 florin bedroegen. Dinsdag zal de minister belast met cultuur, Otmar Oduber, officieel de sleutel overdragen aan de minister van Infrastructuur, Benny Sevinger. In het gebouw zullen medewerkers van het Infrateam, DTI en Serlimar kantoor houden.