ORANJESTAD – Een van de twee personen die november vorig jaar mogelijk zijn vergiftigd door het drinken van vruchtensap, is overleden. Dit heeft de woordvoerder van het openbaar ministerie, Ann Angela vrijdagmiddag aan NoticiaCla.com bevestigd. Het lichaam van de overledene, een vrouw op leeftijd, is in beslag genomen, omdat het om een onnatuurlijke dood zou gaan.
DE ZAAK
Op 23 november vorig jaar werden twee gezinsleden ziek nadat ze vruchtensap hadden gedronken die vermoedelijk gif bevatte. De vrouw, die al op leeftijd was, werd ernstig ziek en is overgebracht naar Colombia voor medische behandeling. Na enige tijd is ze teruggekeerd. Gisteren werd bekend dat zij alsnog is overleden.