ORANJESTAD – De manager van het Glitz Casino is dinsdagmiddag overvallen. Politiewoordvoerder Liliana Rasmijn heeft aan NoticiaCla.com bevestigd dat de Centrale Post dinsdag om 3.30 uur via de Alarm Centrale een melding kreeg dat net daarvoor de manager van het Glitsz Casino zou zijn overvallen. Bij aankomst van de politiepatrouille verklaarde de manager dat hij samen met enkele personeelsleden was vertrokken van La Cabana om een bedrag van $65.000 te gaan storten bij de bank, toen ze werden gestopt door een witte Toyota Yaris. Twee Spaans sprekende mannen, gewapend met vuurwapens, stapten uit en vroegen om het geld. De mannen waren niet gemaskerd. Een van de overvallen droeg een petje, een gekleurd geblokt shirt en jeans. Ze zijn er met het geld dat gestort moest worden in zuidelijke richting via de Sasakiweg vandoor gegaan.
Het overvalteam kwam ter plaatse en is met het onderzoek gestart. Ook het personeel van Slachtofferhulp is ingezet. De overvallers zijn nog voortvluchtig, aldus de politiewoordvoerder. Een ieder die iets heeft gezien of weet wordt verzocht de tiplijn van de politie te bellen via nr. 11141.