Parlement neemt afscheid van Gouverneur Fredis Refunjol

Posted on 12/20/2016, 5:23 PM AST | Updated on 12/20/2016, 5:23 PM AST

ORANJESTAD – Vanochtend hebben de Staten van Aruba afscheid genomen van Zijne Excellentie Gouverneur Fredis Refunjol. Dit gebeurde tijdens een plechtige vergadering. De Gouverneur zelf voerde ook het woord en sprak zijn dank uit voor de samenwerking die hij de afgelopen 12 jaar en 8 maanden heeft ondervonden.