Douanepersoneel bezorgd over vertraging bij reorganisatie

Douanepersoneel bezorgd over vertraging bij reorganisatie

Posted on 12/16/2016, 10:06 AM AST | Updated on 12/16/2016, 10:08 AM AST

ORANJESTAD – Het Douanepersoneel heeft vrijdagochtend bij de minister van Financiën, Angel Bermudez aandacht gevraagd voor hun bezorgdheid over de reorganisatie van de Douane, die volgens hun niet correct verloopt. Na het voorlezen van een petitie waarin alle zorgpunten waren opgenomen, hebben zij de minister tot 20 december om 3 uur ’s middags gegeven om met een antwoord te komen. Zo niet, dan gaat de Douane de volgende dag om 8 uur ’s morgens in actie. De minister heeft de petitie in ontvangst genomen en beloofd dat hij binnen de gestipuleerde tijd bij de Douane zal terugkomen.