Dialuna ta habri Caya Grandi pa trafico y paga te merdia pa parkeer

Dialuna ta habri Caya Grandi pa trafico y paga te merdia pa parkeer

Posted on 12/16/2016, 10:02 AM AST | Updated on 12/16/2016, 10:04 AM AST

ORANJESTAD - Desde mayan (diasabra) Gobierno ta introduci cambionan pa loke ta AruParking den dianan di fiesta ta cu e.o. diasabra awor no tin cobramento pa parking. Dialuna pa diabierna e otro siman, e orario cu bo tin cu paga, ta solamente mainta y despues di 12'or di merdia y ta habri Caya Grandi (Caya Libertador Betico Croes) despues di 7'or di anochi. E habrimento di caya grandi lo ta vigente te cu dia 1 di januari den forma di periodo di prueba. Parkeo diasabra prome cu pasco lo ta full liber. Diamars 27 te cu 29 di december ta paga te cu 12'or di merdia. Diabierna 30 y 31 di december ta bay ta full liber. E parti di parkeo gratis ta solamente pa e vaknan blanco. Lo sigui vigila e patronchi di parkeo.