De Souza: Eigenaren Cilo mogen van rechter op Aruba blijven

De Souza: Eigenaren Cilo mogen van rechter op Aruba blijven

Posted on 12/15/2016, 7:56 AM AST | Updated on 12/15/2016, 7:57 AM AST

ORANJESTAD – De eigenaren van de Cilo City Lounge mogen op Aruba blijven in afwachting van hun vergunning. Advocate Vinda de Sousa heeft bevestigd dat de rechter haar verzoek daartoe heeft ingewilligd en dat haar cliënten de afhandeling hier mogen afwachten. Met andere woorden, zij hoeven het eiland niet te verlaten. Verleden week werd bekend dat zij bij een controle door de Warda Nos Costa waren aangehouden en waren opgesloten. Maandag wist de advocaat hun voorlopige vrijheid te realiseren, in afwachting van de zaak die woensdag zou dienen. Uit een eerder gesprek van NoticiaCla.com met De Sousa werd duidelijk dat het restaurant weer normaal open is. Dat was een dag na de inval al het geval. Het bericht als zouden de eigenaren in Venezuela worden vervolgd of gezocht, is bij de advocate niet bekend en wordt door haar ontkend. “Mijn cliënten zijn verbaasd over dit bericht,” aldus de Sousa.