DEN HAAG – Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) heeft dinsdagavond een afscheidsreceptie gehouden voor voormalig Gevolmachtigd Minister van Aruba, Alfonso Boekhoudt. Normaliter wordt een dergelijke receptie gehouden namens de Arubaanse regering, maar deze keer was er sprake van een uitzondering. Het was een mooie gelegenheid, waarbij veel mensen aanwezig waren. De receptie werd gehouden in Esscher, te Den Haag. Boekhoudt maakte van de gelegenheid gebruik om alle medewerkers van het Arubahuis, de ATA en BZK te bedanken, en ook de vele ambassadeurs, zakenrelaties en NGO’s te bedanken voor hun samenwerking gedurende de afgelopen drie jaren. Andere sprekers waren minister Ronald Plasterk en Hans Biesheuvel. Het was een mooie manier om iedereen te bedanken die een hart voor Aruba hadden getoond tijdens de aanstelling van Boekhoudt te Den Haag.