ORANJESTAD – Dinsdagmiddag vond er een ontmoeting plaats tussen de hele ministerraad en Z.E. Gouverneur Fredis Refunjol. Tijdens de bijeenkomst werden niet alleen de nationale ontwikkelingen van de afgelopen jaren doorgenomen, maar werd tevens afscheid genomen van het hoofd van de Arubaanse regering. “De Gouverneur heeft vaak als adviseur en raadgever voor ons gefunctioneerd. Onze ministers hebben hun dankbaarheid uitgesproken voor deze ondersteuning, maar ook voor de vriendschap die zich gaandeweg heeft ontwikkeld,” aldus premier Eman na afloop van de bijzondere vergadering.