ORANJESTAD - De vertegenwoordiger van het bedrijf dat opereert onder de naam 'Señor Frog's', Daniel Orozco, sleept de overheid (SIAD) vanmiddag voor de rechter. De advocaat van Orozco, Joselin Croes heeft dit aan NoticiaCla.com bevestigd. Orozco wil dat de rechter het uitreisverbod opheft dat de SIAD hem heeft opgelegd, toen hij recent Aruba wilde verlaten. Volgens Starr Ramos, de vertegenwoordiger van de werknemers van 'Señor Frog's' heeft aan deze nieuwssite verteld dat alle 32 personeelsleden vanmiddag in de rechtbank aanwezig zullen zijn.
ZAKEN AANHANGIG
Ramos vertelde dat de werknemers bang zijn dat als de rechter het uitreisverbod ongedaan maakt, zij alle kansen om nog iets van het bedrijf te kunnen krijgen zullen verliezen. Volgens Ramos hebben zij om een verklaring gevraagd van het bedrijf dat zij de salarissen door zullen betalen tot dat het bedrijf in staat van faillissement is verklaard: “Maar tot nu toe heeft Joselin Croes ons niet zo’n verklaring gegeven." Ook was beloofd dat de directeur naar Aruba zou komen, maar dat is evenmin gebeurd. “We zijn bang dat als Daniel weg mag, we nooit meer iemand van het bedrijf dat verantwoordelijk is zullen zien,” besloot Ramos haar verklaring. De zaak dient vanmiddag om 3 uur.