DESPA: Dam di Noord y Tanki Flip ta contamina!

DESPA: Dam di Noord y Tanki Flip ta contamina!

Posted on 11/25/2016, 9:02 PM AST | Updated on 11/26/2016, 7:17 AM AST

ORANJESTAD - E damnan di tanto Noord como Tanki Flip ta contamina. Asina departamento di salud (DESPA) a informa NoticiaCla.com diabierna atardi. Mucho mas detayes no ta conoci. Solamente cu 'ta pidi tur hende pa no haci uzo di e awa, y tampoco basha awa di pos den e dam'. Segun DESPA, e calidad di awa no ta apto pa agricultura ni pa cria di bestia, tampoco pa uzo humano. DESPA ta pidi cooperacion y comprension di un y tur riba e tema aki. Esey ta e unico informacion cu nan ta suministra. A compronde cu esaki tin di haber cu e situacion di awa cu a cay den fin di siman, pero no a duna mucho claridad riba esey. NOTA: Foto ta dam di Noord manera cu el a yena diadomingo ultimo. Foto cortesia Saturno Henriquez.