Polis: No pasa caminda di Rooi Manonchi y vecindario

Posted on 11/20/2016, 10:48 AM AST | Updated on 11/20/2016, 4:29 PM AST

ORANJESTAD - Polis ta suplica pa tur hende pa no pasa caminda di Rooi Manochi y vecindario paso e ta peligroso. E awa ta move lihe y ta carga e autonan bay cu ne. Polis a bay yuda un auto pega y nos mes di polis a perde un patrouillewagen. Please tur hende keda cas no sali riba caminda si no mester. NOTA, potretnan di dam ta di Noord. Fotonan cortesia Saturno Henriquez.