ORANJESTAD – Juan David Irausquin doet zijn herintrede in de groene partij en wordt de nieuwe Gevolmachtigde minister in Nederland. Dat heeft de AVP vanmorgen officieel bekendgemaakt. Zowel partijleider Mike Eman als Irausquin hebben toegegeven dat zij in het verleden van mening verschilden wat in 2014 heeft geleidt tot een breuk met de partij. Die verschillen van mening zijn uit de weg geruimd en beiden zijn er klaar voor om een nieuwe relatie met elkaar op te bouwen.