SETAR ontkent cyberaanval op hun bedrijf

SETAR ontkent cyberaanval op hun bedrijf

Posted on 10/27/2016, 7:41 PM AST | Updated on 10/27/2016, 7:42 PM AST

ORANJESTAD – De technische problemen die zich afgelopen woensdagochtend hebben voorgedaan bij SETAR waardoor het niet mogelijk was mobiel te bellen, hebben niets te maken met hacking. SETAR heeft tegenover NoticiaCla.com verklaard dat de storing te maken had met technische problemen tijdens het onderhoud. De geruchten als zouden SETAR en ook andere bedrijven op Aruba het slachtoffer zijn geworden van een cyberaanval, waarbij overigens niet is gesproken over hacking maar over een virus, berusten niet op waarheid, aldus SETAR.