ORANJESTAD - Studenten van de Unit Tourism & Hospitalit hebben vanochtend een protestmars gehouden naar het kantoor van de directie en een brief overhandigd et 10 aandachtspunten. De klachten variëren van fouten in het rooster tot de manier van communiceren door de directie. De directie heeft op haar beurt een groepje studenten uitgenodigd om binnen te komen en over de punten te spreken.
Namens de directie heeft Yrayka Yanez de studenten voor hun input bedankt en gezegd dat zij op korte termijn op de aangehaalde punten in zullen gaan. Ook de directeur van de Dienst Publieke Scholen, Whitney Kock, dankte de studenten, omdat zij niet alleen maar de problemen ervaren en protesteren, maar er ook wat aan willen doen.
Aan NoticiaCla.com zei Kock dat er hard wordt gewerkt om de lessen van deze unit maandag te laten starten.Tot nu toe was dat nog niet gelukt.