Opnieuw poging tot overval bij huis zakenman

Opnieuw poging tot overval bij huis zakenman

Posted on 8/23/2016, 7:48 AM AST | Updated on 8/23/2016, 7:49 AM AST

ORANJESTAD - Maandagavond was er opnieuw sprake van een poging tot gewapende overval bij het woonhuis van een zakenman. De poging is niet geslaagd. Om 20.40 uur kwam bij de centrale post een melding binnen dat er bij het woonhuis van een zakenman te Seroe Blanco een overval gaande was. De politiepatrouille trof bij aankomst drie mannen aan, die verklaarden buiten te hebben gezeten toen vier mannen gemaskerde mannen met een donkere huidskleur bij het huis kwamen en een vuurwapen trokken. Er ontstond een gevecht waarbij een van de bewoners van het huis werd verwond. De overvallers zijn op de vlucht geslagen en richting mondi gerend. De K9 unit is ingeroepen en deze heeft samen met de al aanwezige politiemensen een zoektocht gehouden.  In de mondi trof men alleen een mes aan. Vernomen is dat omwonenden vier personen op een brommer zagen wegrijden. Het Atraco team is samen met BFTO en slachtofferhulp ter plaatse gekomen. Een ieder die iets heeft gezien wordt gevraagd de tiplijn te bellen via nummer 1114