Overvallers in Korvetstraat gaan er met geld, telefoons en auto vandoor

Overvallers in Korvetstraat gaan er met geld, telefoons en auto vandoor

Posted on 8/21/2016, 2:19 PM AST | Updated on 8/21/2016, 2:22 PM AST

ORANJESTAD - Drie mannen hebben zondag een gezin te Oranjestad overvallen en zijn er met geld, telefoons en een auto vandoor gegaan. Om ongeveer 12:13 uur kwam er een melding binnen bij de centrale post dat er in het huis aan de Korvetstraat 10 een overval had plaatsgevonden. Er is direct een patrouille op het adres af gestuurd.Drie mannen zijn het huis binnengegaan en hebben de vier personen die daar aanwezig waren met tie wraps vastgebonden. Twee donker gekleurde mannen waren in het bezit van vuurwapens en en spraken Spaans. De derde man, gekleed in het wit, sprak papiamento. De daders zijn er vandoor gegaan met 3000 florin, 3 telefoons en een zwarte mitsubishi met kenteken A-3342. Het Overvals Team BFTO en slachtofferhulp kwamen ook ter plaatse. De zaak is in onderzoek en een ieder die iets heeft gezien wordt verzocht de tiplijn te bellen via nummer 11141