Het nieuwe schooljaar is begonnen!

Posted on 8/14/2014, 6:22 PM AST | Updated on 8/14/2014, 6:25 PM AST

ORANJESTAD – Het nieuwe schooljaar is donderdagochtend vroeg weer van start gegaan. Verkeersdrukte en verkeersopstoppingen zullend aarmee weer tot de orde van de dag gaan behoren. Voor de meeste leerlingen begon gewoon weer een nieuw schooljaar, maar een grote groep kinderen was het hun eerste schooldag. Voor ouders is het vaak een emotionele gebeurtenis om hun kinderen zo voor het eerste ‘los te laten’. NoticiaCla heeft ouders gevraagd om van deze belangrijke dag foto’s in te sturen. Bijgaand een overzicht van de foto’s die al zijn ontvangen, met dank aan de ouders die deze gebeurtenis wilden delen. NoticiaCla wenst de kinderen (en hun ouders) veel succes in het komende schooljaar.