ORANJESTAD - "Ik ben niet op de hoogte van een hotel te San Nicolas,” aldus de reactie van de minister van Toerisme, Otmar Oduber. "Maar een hotel voor San Nicolas steun ik voor 100%,” voegt hij er aan toe. Hoewel hij het vreemd vindt dat hij als minister niet op de hoogte is, steunt hij het project. Hij weet evenmin van wie het project is, maar weet wel zeker dat het niet om Bahia Principe gaat, zoals wel wordt gezegd. In de ochtendkrant Solo di Pueblo staat een reportage, waarin wordt vermeld dat er een terrein is uitgegeven aan de familie Arends en dat men al enkele dagen bezig is het terrein op te meten. De minister ontkent echter iets van dit project af te weten.
Foto: Solo di Pueblo.