Lopez-Tromp: Incident in de Staten is nog niet opgelost!

Lopez-Tromp: Incident in de Staten is nog niet opgelost!

Posted on 6/1/2016, 11:26 AM AST | Updated on 6/1/2016, 11:27 AM AST

DEN HAAG/ORANJESTAD – De kwestie van de confrontatie in de Staten vorige week is nog niet opgelost. In ieder geval niet in de ogen van een van de hoofdrolspelers,  Marisol Lopez-Tromp. In een reactie aan het dagblad Amigoe, heeft zij een correctie in die strekking aangebracht op een publicatie gebaseerd op berichtgeving van regeringswoordvoerder Villasmil. Lopez Tromp heeft ook aan  NoticiaCla.com verzekerd dat de zaak ‘niet is uitgepraat’, en dat er alleen een gesprek is geweest met AVP-partijleider Mike Eman. Naar nu blijkt was dit een gesprek alleen tussen hen beiden en was daar verder niemand bij, ook niet de regeringswoordvoerder. Lopez-Trompvond het noodzakelijk om hier duidelijkheid over te scheppen, namelijk dat er nog geen oplossing is en dat er meer gesprekken zullen volgen. Lopez-Tromp is op dit moment in Nederland en woont daar vergaderingen van het  IPKO bij.