Mannen verkleed als politie plegen overval

Mannen verkleed als politie plegen overval

Posted on 4/29/2016, 11:21 AM AST | Updated on 4/29/2016, 12:12 PM AST

PALMBEACH – Mannen verkleed als politie en met uzi in de hand zijn donderdagavond een huis bij Opal (West punt) binnengedrongen met het doel een overval te plegen. Zij zijn uiteindelijk met lege handen vertrokken. Volgens de politiewoordvoerster, Liliana Rasmijn, waren het twee Spaanssprekende mannen die rond half negen het huis binnendrongen. Zij waren gekleed in een compleet politie-uniform en hadden hun gezicht bedekt. Het wapen dat zij bij zich droegen leek op een uzi, aldus Rasmijn. De politie heeft later de kleding teruggevonden.