ORANJESTAD – Tussen de 150 en 200 personen hebben vanmiddag meegelopen in de manifestatie van de Julianaschool naar het bestuurskantoor om daar een manifest te overhandigen aan zowel de waarnemend voorzitter van het parlement als de ministers. De groep, onder leiding van Rene Bernabela van de vakbond TOPA en Vivian Krozendijk, als vertegenwoordigster van de dame die recentelijk overleed tijdens de bevalling van haar tweeling, liep in protest en bij aankomst bij zowel het Parlement als het bestuurkantoor, zette zij de reden van het bezoek uiteen. Alles was eveneens neergelegd in een manisfest. Aan het eind werd een groep van 4 personen door minister Mike de Meza uitgenodigd in zijn kantoor voor een vergadering om te praten over de punten opgenomen in het manisfest. Meer informatie over dit gesprek volgt.