Machinestoring WEB oorzaak stroomonderbreking

Machinestoring WEB oorzaak stroomonderbreking

Posted on 4/19/2016, 9:35 AM AST | Updated on 4/19/2016, 9:36 AM AST

ORANJESTAD – Een machinestoring bij de WEB was de oorzaak van de stroomonderbreking van maandagochtend. Waarschijnlijk is de storing het gevolg geweest van een plotselinge grotere vraag naar electriciteit (er is bijna geen wind) versus de capaciteit die de WEB op dat moment kon leveren. Er was ook geen directe backup. De verschillende buurten kregen geleidelijk weer electriciteit geleverd. WEB biedt zijn verontschuldigingen aan voor het ongemak.